ترجمه انگلیسی به ایتالیایی

ترجمه انگلیسی به ایتالیایی به صورت حرفه‌ای و باکیفیت

شرکت مترجمان برتر امکان ترجمه انگلیسی به ایتالیایی دقیق و سلیس را فراهم آورده است. 🇺🇲 این مرکز توانایی ترجمه متون حقوقی، پزشکی، فنی و مهندسی و… را از انگلیسی به ایتالیایی دارد.

همچنین، این مرکز قادر است اسناد و مدارک مورد نظر شما را نیز از انگلیسی به زبان ایتالیایی ترجمه کند. برای سفارش ترجمه، می‌توانید از سرویس ترجمه انگلیسی به ایتالیایی مترجمان برتر استفاده کنید.

برای سفارش ترجمه حرفه ای زبان انگلیسی به هر زبان دیگری و بالعکس هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

ترجمه انگلیسی به ایتالیایی

فرآیند ترجمه انگلیسی به ایتالیایی

ترجمه انگلیسی به ایتالیایی انواع متون مانند ترجمه متن به زبان‌های دیگر است و تفاوت چندانی ندارد. با این حال برای ترجمه متون از انگلیسی به ایتالیایی ابتدا مترجم با مطالعه و درک دقیق متن، مفهوم و مضمون آن را درک می‌کند. این مرحله شامل مطالعه دقیق متن، تشخیص ساختار جملات و تحلیل معنای کلمات است.

در مرحله بعد مترجم با استفاده از دانش زبانی و فرهنگی خود، معادل‌های مناسب برای کلمات و عبارات ایتالیایی در زبان انگلیسی را پیدا می‌کند. این شامل انتخاب لغات مناسب، ترجمه اصطلاحات و ترجمه مفاهیم ساختاری است. سپس مترجم با استفاده از معادل‌های یافت شده، متن را از انگلیسی به زبان ایتالیایی ترجمه می‌کند.

او سعی می‌کند تا بهترین ترجمه ممکن را با رعایت قواعد گرامری و ساختاری زبان ایتالیایی و انگلیسی ارائه دهد. پس از ترجمه، متن توسط ویراستاران حرفه‌ای بررسی و بازبینی می‌شود. آنها از نظر دقت، صحت گرامری و ساختاری متن را بررسی می‌کنند و هرگونه اشتباه یا ناهماهنگی را اصلاح می کنند.

در نهایت، پس از بازبینی و ویرایش، متن ترجمه شده به مشتری تحویل داده می‌شود. مترجمان برتر تلاش می‌کنند تا متنی سلیس و قابل فهم را به مشتری ارائه دهند.

برای سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید:

سفارش ترجمه انگلیسی

 

کاربرد های ترجمه انگلیسی به ایتالیایی

ترجمه انگلیسی به ایتالیایی کاربردهای متنوعی برای افراد مختلف دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این زبان، برای دانشجویانی است که در دانشگاه‌های کشور ایتالیا درس می‌خوانند و برای ترجمه مقاله به زبان ایتالیایی به دنبال مترجم‌های حرفه‌ای و باسابقه در این حوزه می‌گردند.

همچنین، ترجمه انگلیسی به ایتالیایی برای متون تخصصی مانند متون علمی، فنی، پزشکی و حقوقی، مستندات شرکتی، قراردادها، مذاکرات تجاری، سایر متون مرتبط با تجارت و بازاریابی، متون ادبی مانند رمان‌ها، شعرها، نمایشنامه‌ها و دیگر آثار هنری، مستندات رسمی مانند گواهینامه‌ها، تاریخچه تحصیلی و سایر مدارک مورد نیاز در مراحل مختلف زندگی و کار، متون گردشگری مانند راهنما ها، بروشورها، وبسایت‌ها و سایر منابع گردشگری نیز کاربرد دارد.

مرکز ترجمه مترجمان برتر با داشتن مترجم‌های حرفه‌ای و باسابقه در این حوزه، خدمات ترجمه انگلیسی به ایتالیایی را با کیفیت بالا و در سطح کیفی طلایی ارائه می‌دهد.

 

خدمات ترجمه از انگلیسی به زبان ایتالیایی چقدر زمان می‌برد؟

زمان لازم برای ترجمه انگلیسی به ایتالیایی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله طول متن، سطح تخصصی متن، تعداد صفحات و میزان تخصص مترجم.

در صورتی که متن تخصصی با حجم بالا را بخواهید ترجمه کنید، زمان بیشتری نیاز است. به طور کلی، برای ترجمه انگلیسی به ایتالیایی می‌توان به صورت تخمینی به این نکته اشاره کرد که برای ترجمه 1000 کلمه، معمولاً یک روز زمان نیاز است.

 

تفاوت ها و شباهت های کشور های انگلیس و ایتالیا

  • کشورهای ایتالیا و انگلیس هر دو کشورهای اروپایی هستند و در قاره اروپا قرار دارند. این دو کشور در زمینه‌های مختلفی از جمله فرهنگ، تاریخ، هنر، معماری و غذا دارای تفاوت‌هایی هستند.
  • زبان‌های ایتالیایی و انگلیسی هر دو به خانواده زبان‌های اروپایی تعلق دارند. با این حال، تفاوت‌های زیادی در نحوه نوشتار و تلفظ این دو زبان وجود دارد.
  • ایتالیایی به عنوان زبان رسمی در ایتالیا، سوئیس، واتیکان و سان مارینو شناخته می‌شود. در حالی که انگلیسی به عنوان زبان رسمی در انگلیس، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند شناخته می‌شود.
  • ایتالیایی در برخی از کشورهای دیگر نیز به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی تدریس می‌شود. به عنوان مثال، ایتالیایی در سوئیس، سلوونی، کرواسی، آلبانی و رومانی به عنوان زبان دوم تدریس می‌شود.
  • انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های جهانی شناخته می‌شود و در بسیاری از کشورها به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی تدریس می‌شود. به عنوان مثال، انگلیسی تقریبا در همه کشور های دنیا به عنوان زبان دوم تدریس می‌شود.
  • در حالی که ایتالیایی به عنوان یکی از زبان‌های رمانس شناخته می‌شود، انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های ژرمنیک شناخته می‌شود. به همین دلیل، تفاوت‌های زیادی در نحوه نوشتار و تلفظ این دو زبان وجود دارد.

هر دو کشور ایتالیا و انگلیس دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی هستند و در طول تاریخ با یکدیگر در تعامل بوده‌اند. به عنوان مثال، در دوره رنسانس، هنرمندان ایتالیایی مانند لئوناردو داوینچی، مایکل آنجلو و رافائل در انگلستان فعالیت می‌کردند و به توسعه هنرهای انگلیسی کمک کردند.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *