ترجمه کره ای

ترجمه کره ای به فارسی و بالعکس، رسمی و حرفه ای

زبان کره ای یکی از زبان های پیچیده شرق آسیا است که میلیون ها نفر به آن صحبت می کنند. 🇰🇷 کشور کره دارای صنعت پیشرفته ای در زمینه خودروسازی و وسایل الکترونیکی است. همین امر موجب شده شرکت های بسیاری با این کشور مراودات تجاری داشته باشند و البته باعث شده ترجمه کره ای نیز اهمیت خاص خود را بیابد.

برای سفارش ترجمه حرفه ای زبان کره ای به هر زبان دیگری و بالعکس هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

کشور کره طی سالیان اخیر یکی از پیشرفته‌ترین کشورها و یکی از اقتصادهای بزرگ شرق آسیا بوده است.

مترجمان برتر

این کشور از مهم ترین کشورهای خودروساز در دنیا محسوب می شود. همچنین، صنایع الکترونیک و لوازم خانگی نیز جایگاه خاص خود را در این کشور و در صادرات آن دارد. در این مقاله به اهمیت ترجمه کره ای و خدمات مرتبط با آن می پردازیم.

زبان کره ای به خط هانگول نوشته می شود. این زبان محدوده جغرافیایی وسیعی را در بر نمی گیرد، بلکه صرفا 80 میلیون گویشور آن در شبه جزیره کره و استان جیلین و یانبیان چین سکونت دارند. با اینحال زبان کره ای در استان های نام برده شده کاربرد اداری و مکاتباتی ندارد و از ترجمه کره ای عموما جهت ارتباط با کشور کره جنوبی استفاده می شود.

 

زبان کره ای دو کشور صحبت می شود: کره شمالی و جنوبی. کره شمالی به دلیل انزوای زیاد معمولا ارتباط خاصی با کشورهای دیگر ندارد. اما کره جنوبی دارای ارتباطات گسترده با کشورهای مختلف در سراسر جهان است.

 

این ارتباطات ویژه به خصوص در بخش تجاری و بازرگانی موجب شده ترجمه کره ای جایگاه ویژه ای در میان نیازهای کسب و کارهای بین المللی به خصوص صادرکنندگان و وارد کنندگان داشته باشد.

کسب و کارهای بین المللی می توانند از خدمات مختلف ترجمه کره ای بهره بگیرند، مثلا ترجمه اسناد و مدارک تجاری همچون قراردادها و مکاتبات مختلف. از دیگر خدمات نیز می توان به مترجم همزمان کره ای اشاره کرد که می تواند در جلسات مختلف به بازرگانان و نمایندگان آن ها در تسریع ارتباط طرفین کمک کند.

 

نقش مترجم همزمان بسیار حائز اهمیت است. این مترجم باید بتواند به بهترین نحو صحبت های افراد حاضر در جلسه را ترجمه کند، از این رو باید جدا از مهارت ترجمه کره ای به مکالمات تخصصی هر دو زبان تسلط کامل داشته باشد.

بیشتر ارتباطات تجاری با این کشور، در حوزه لوازم خانگی و خودرو است. البته شرکت های داخلی نیز به کره صادرات انجام می دهند. یکی از خدمات مهم ترجمه کره ای که مورد نیاز چنین کسب و کارهایی است، ترجمه وبسایت است. از طریق ترجمه وبسایت، شرکت تجاری می تواند محصولات و خدمات خود را بهتر به بازار هدف بشناساند.

ترجمه کره ای

دانشگاه های کشور کره هرساله دانشجویان زیادی را از سراسر جهان می پذیرند. این کشور بورسیه های تحصیلی نیز به دانشجویان ارائه می کند. دانشجویان برای ارسال مدارک خود به این دانشگاه ها نیاز به ترجمه کره ای دارند.

از جمله مدارکی که لازم است ترجمه کره ای شوند، می توان به مدارک لیسانس و فوق لیسانس و همچنین ریزنمرات اشاره کرد. لازم به توضیح است که این مدارک برای بررسی توسط دانشگاه مقصد لازم است به شکل رسمی ترجمه شوند.

 

هزینه ترجمه کره ای تابع فاکتورهای مختلفی است که از جمله ی آن ها می توان به میزان تخصصی بودن پروژه و میزان حجم کار اشاره نمود. البته باید به خاطر داشت که ترجمه فارسی به کره ای معمولا هزینه بیشتری نسبت به ترجمه کره ای به فارسی دارد.

مجموعه مترجمان برتر با پشتوانه گروهی متخصص از مترجمان زبان های مختلف که دارای تجربه بالا در حوزه زبانی خود هستند، یکی از ارائه دهندگان خدمات ترجمه کره ای است. این مجموعه از باکیفیت ترین دارالترجمه های غرب تهران است. تمامی پروژه های انجام شده توسط این شرکت به واسطه ویراستاری دقیق، کاملا بدون غلط هستند و از این بابت تضمین کیفیت می شوند.

 

یکی از مهم ترین اصولی که مجموعه مترجمان برتر همواره در نظر داشته، انجام به موقع و با کیفیت پروژه های مشتریان است. خدمات ترجمه کره ای از این امر مستثنی نیست. تمام پروژه ها در زمان مقرر به مشتریان تحویل داده می شوند و از آنجایی که توسط ویراستار متخصص بررسی شده اند، دارای تضمین کیفیت نیز هستند.

باید خاطرنشان کرد که نرخ ترجمه زبان های مختلف از جمله ترجمه زبان کره ای در این مجموعه در مقایسه با دارالترجمه های دیگر کاملا رقابتی و با توجه به کیفیت ارائه شده به صرفه است. هزینه اولویت مترجمان برتر نیست بلکه حفظ کیفیت و حفظ مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

شما می توانید جهت اطلاع از هزینه ترجمه کره ای توسط مترجمان برتر با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس بگیرید یا پروژه مد نظر خود را از طریق پیامرسان های تلگرام و واتساپ برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 1

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *