ترجمه انگلیسی به هندی

خدمات ترجمه انگلیسی به هندی و برعکس باکیفیت منحصربه‌فرد

زبان هندی زبان رسمی هند است و در بیشتر مناطق هند به عنوان زبان محلی استفاده می‌شود. 🇺🇲 زبان هندی به خط دیواناگری نوشته می‌شود و یکی از دو زبان رسمی دولت هند در کنار انگلیسی است. هندی همچنین زبان رسمی در ۹ ایالت و ۳ قلمرو اتحادیه هند است. با توجه به سرشماری هند در سال ۲۰۰۱، هند ۱۲۲ زبان اصلی و مهم و ۱۵۹۹ زبان دیگر دارد.

برای سفارش ترجمه حرفه ای زبان انگلیسی به هر زبان دیگری و بالعکس هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

 

زبان هندی عضوی از گروه هند و آریایی در شاخه هند و ایرانی از خانواده زبان‌های هند و اروپایی است. زبان هندی حدود ۴۰٪ از مردمان هند را تشکیل می‌دهد و به خصوص در شمال کشور هند و اطراف دهلی (پایتخت هندوستان) زبان محلی مردمان است،. اما بسیاری از مردم از نقاط دیگر هند که زبان محلیشان هندی نیست نیز به زبان هندی به عنوان زبان دوم، مسلط هستند.

ترجمه انگلیسی به هندی

ترجمه انگلیسی به هندی

مرکز ترجمه مترجمان برتر خدمات حرفه ای و تخصصی ترجمه انگلیسی به هندی را ارائه می کند. تیم ترجمه ما از مترجمین ماهر و مجرب بسیاری تشکیل شده است. مترجمان ما در زمینه های تخصصی مانند حقوق، امور مالی، پزشکی، و غیره قابلیت ترجمه از انگلیسی به هندی را دارند.

چه کار ترجمه اسناد باشد و چه ترجمه متون تخصصی، مرکز ترجمه مترجمان برتر همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تیم ترجمه ما مترجمین بسیاری دارد که در زمینه ی ترجمه سند تبحر دارند و انواع اسناد مختلف شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهی تولد و فوت، گواهی ازدواج، حکم طلاق، مدارک تحصیلی مختلف و سایر اسنادی را که نیاز به ترجمه آنها داشته باشید ترجمه می‌نمایند.

سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی با گارانتی کیفیت:

سفارش ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

 

اهمیت ترجمه انگلیسی به هندی

ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی اهمیت بسیاری دارد، چرا که:

  • انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود، ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی می‌تواند به کسب و کارهای هندی کمک کند تا با شرکت‌های خارجی همکاری کنند و در بازار جهانی رقابت کنند.
  • ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی در حوزه‌های مختلف مانند علمی، فنی، پزشکی، حقوقی و غیره بسیار مهم است، زیرا این حوزه‌ها دارای اصطلاحات و واژگان تخصصی هستند که برای ترجمه به زبان هندی نیاز به مترجمان ماهر و تخصصی است.
  • ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی می‌تواند به دانشگاه‌ها، محققان و دانشمندان هندی کمک کند تا به مقالات و مطالب علمی و تخصصی دیگری که به زبان انگلیسی منتشر شده‌اند، دسترسی داشته باشند و از آن‌ها بهره ببرند.
  • ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی می‌تواند برای مهاجرانی که قصد دارند تا به کشورهای انگلیسی‌زبان یا هندی‌زبان مهاجرت کنند مفید باشد

با توجه به این موارد، می‌توان گفت که ترجمه تخصصی انگلیسی به هندی بسیار مهم است و می‌تواند به کسب و کارها، دانشگاه‌ها، محققان و دانشمندان هندی، مهاجران و جامعه هندی کمک کند.

 

کاربرد های ترجمه انگلیسی به هندی

ترجمه انگلیسی به هندی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله ترجمه مقالات علمی و تخصصی، ترجمه کتب و مقالات ادبی، ترجمه مستندات و مدارک رسمی مانند اسناد تجاری، پاسپورت، ویزا و غیره، ترجمه وب‌سایت‌ها و محتوای دیجیتال، ترجمه فیلم‌ها و سریال‌ها و ترجمه محتوای تبلیغاتی و رسانه ای کاربرد دارد.

 

شرکت های معروف هند

شرکت‌های معروف کشور هند عبارتند از:

  1. Tata Group: یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت‌های هندی است که بیشتر در بخش صنایع از جمله خودروسازی، فولاد، فناوری اطلاعات و خدمات مالی فعالیت دارد.
  2. Reliance Industries Limited: یکی از بزرگترین شرکت‌های هند در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی و خرده‌فروشی.
  3. Infosys: یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات بزرگ هند که در زمینه خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار و خدمات مرتبط فعالیت می‌کند.
  4. Wipro Limited: یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات و خدمات مشاوره هند که در زمینه توسعه نرم‌افزار، خدمات فناوری اطلاعات و خدمات مرتبط فعالیت می‌کند.
  5. Mahindra Group: یکی از بزرگترین شرکت‌های هند در صنایع خودروسازی، فناوری اطلاعات، خدمات مالی و خدمات مرتبط.
  6. Adani Group: یکی از شرکت‌های بزرگ هند در صنایع انرژی، حمل و نقل، خدمات بنادری و خدمات مرتبط.
  7. Hindustan Unilever Limited: یکی از شرکت‌های بزرگ هند در صنایع مصرفی، به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی.
  8. State Bank of India: بزرگترین بانک هند که خدمات بانکی و مالی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.
  9. Indian Oil Corporation Limited: یکی از بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز هند که در زمینه تولید، پخش و بازرسی محصولات نفتی فعالیت می‌کند.
  10. Reliance Jio Infocomm Limited: یکی از شرکت‌های موبایل و ارتباطات هند که خدمات تلفن همراه، اینترنت و خدمات دیجیتال را ارائه می‌دهد.

این تنها چند نمونه از شرکت‌های معروف هند هستند و هنوز شرکت‌های دیگری نیز در این کشور وجود دارند که در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *