تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی با کیفیت بالا و حرفه ای

در دنیای دیجیتال امروز، بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی دیجیتال داده است، که کلید آن تولید محتوای باکیفیت برای جذب مشتریان است. از آنجا که بسیاری شرکت ها مشتریان خارجی دارند، عمده نیاز آن ها در بازاریابی دیجیتال با تولید محتوای انگلیسی برطرف می شود. 🇺🇸

برای سفارش تولید محتوا متنی و حرفه ای به زبان دلخواه خود هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

تولید محتوا انگلیسی

در عصر ارتباطات که عمده امور افراد در بستر اینترنت و به صورت آنلاین صورت می گیرد، بازاریابی محصولات نیازمند استراتژی متفاوتی نسبت به بازاریابی مرسوم است. در این فضا، که محدود به خیابان و مغازه نیست، جذب افراد با تولید محتوایی صورت می گیرد که بازار هدف را نشانه گرفته و مشتری را به سمت کالا و خدمات هدایت می کند. اگر این بازار هدف بین المللی باشد، نفش تولید محتوای انگلیسی پررنگ تر می شود.

تولید محتوای به روش های مختلفی صورت می گیرد. در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم. رایج ترین نوع تولید محتوا نوشتن متن است. این متن ممکن است به اصطلاح برای موتورهای جست و جو بهینه شده باشد (SEO) یا صرفا برای معرفی محصول یا کپشن فایل با عکسی باشد.

 

برای تولید محتوای انگلیسی به صورت متن، مسئول این کار باید فردی مسلط به نگارش و املای انگلیسی باشد و محتوایی که تولید می کند استانداردهای لازم را جهت درج در وبسایت داشته باشد.

نوع دیگر آن تولید محتوای صوتی است. این نوع محتوا نیز اگر با قصد تولید محتوای انگلیسی باشد باید توسط گوینده ای ضبط شود که جدا از صدای گیرا و جذاب، مسلط به تلفظ صحیح و مکالمه انگلیسی باشد. این نوع تولید محتوا نیز برای صداگذاری ها، دوبله، تیزر، پادکست یا بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. البته، نوشتن متنی که در آن ضبط می شود نیز نیازمند دانش زبان انگلیسی است.

 

از دیگر انواع تولید محتوای انگلیسی، می توان به تولید محتوای صمعی بصری یا به اصلاح multimedia اشاره کرد. این نوع می تواند به صورت عکس یا ویدئو باشد. به طور مثال، شرکتی برای معرفی محصولات خود نیاز به پست های اینستاگرامی به زبان انگلیسی دارد یا نیاز به ساخت تیزر و کلیپ برای نمایش محصولات و معرفی خدمات خود دارد. در این مورد، مشتری می تواند از خدمات تولید محتوای صوتی تصویری استفاده نموده و محتوا را به زبان انگلیسی دریافت کند.

چنانکه گفته شد، لازمه بازاریابی دیجیتال، به کارگیری هدفمند تولید محتوا برای بازار هدف است. این امر باید توسط متخصصی انجام گیرد که جدا از آشنایی با تولید محتوای انگلیسی، با مهارت های اصلی و کانونی تولید محتوا به روش های مختلف (متن، صوتی و تصویری) آشنا بوده و آن ها را به بهترین شکل به کار ببرد.

بیشتر بخوانید: خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی

 

تولید محتوا اگر به خوبی صورت بگیرد، جدا از بازخورد بالا برای صاحب کسب و کار، می تواند محبوبیت برند و محصول و خدمات را متحول کند.  به خصوص که اگر این برند در بازارهای جهانی عرضه شود.

نیاز به تولید محتوای انگلیسی جایی بیشتر حس می شود که برندی کیفیت عرضه در بازارهای بین المللی را داشته و با ارائه مناسب و نمایش هدفمند، امکان صادرات بیابد.  سرمایه گذاری روی تولید محتوا برای صاحبان کسب و کار امری ضروری در جهت معرفی محصولات و خدمات خود است.

 

هرچند با توجه به شرایط، تولید محتوای انگلیسی کاربرد بیشتری دارد، اما نباید از امکان برخورداری از تولید محتوا به زبان های دیگر غافل شد. گسترش بازار دیجیتال مستلزم ارتباط همه‌جانبه با مشتری جهت دستشیابیه فروش موفق است، و این امر میسر نمی شود مگر اینکه با زبان مخاطب با او ارتباط ایجاد کرد.

از آنجایی که ممکن است مخاطب شما به زبان ناگلیسی صحبت نکند و آن را متوجه نشود، ممکن است صاحب کسب و کار علاوه بر تولید محتوای انگلیسی از تولید محتوا به زبان های پرکاربرد دیگری همچون چینی، عربی، اسپانیایی و غیره بهره ببرد.

مجموعه مترجمان برتر، در کنار ارائه خدمات با کیفیت ترجمه به زبان های مختلف، ارائه دهنده خدمات تولید محتوای انگلیسی (و تولید محتوا به زبان های دیگر) است. این مجموعه با بهره‌گیری از بهترین مترجمین و متخصصین امر، خدماتی با بهترین کیفیت  وبا قیمت رقابتی به مشتریانی ارائه می دهد که به متقاضی چنین خدماتی به بهترین نحو هستند.

 

هزینه خدمات تولید محتوای انگلیسی به عواملی بستگی دارد که مورد نیاز و سفارش مشتری باشد. مثلا نوع تولید محتوا، به لحاظ متنی و صوتی تصویری، حجم محتوای درخواستی، بازار هدف و غیره. با اینحال مجموعه مترجمان برتر قیمت های رقابتی و قابل ملاحظه ای نسبت به کیفیتی که ارائه می کند، در نظر گرفته است.

شما می توانید جهت اطلاع از هزینه و نحوه استفاده از خدمات تولید محتوای انگلیسی با شماره درج شده مجموعه مترجمان برتر در سایت تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *