بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان. ارزان ترین شهر برای زندگی

کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. امروزه به دلایل مختلفی جمعیت کثیری از ایرانیان به ویژه دانشجویان و یا صاحبان کسب و کار مهاجرت می کنند، اما بیش از 200کشور در جهان وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی مهاجران هنگام انتخاب مقصد مهاجرت شود، چراکه براساس میزان بودجه و شرایط زندگی و علایق مهاجر ممکن است کشور پیشنهادی تغییر کند.

یکی از کشورهایی که توانسته بسیاری از مهاجران ایرانی را متقاعد کند که آنجا را به عنوان مقصد مهاجرت بپذیرند کانادا است.

کانادا به دلایل مختلفی جزو بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و مهاجرت است و سالی 65 هزار نفر از ایران مهاجرت می کنند که بسیاری از آنها کانادا را در لیست انتخاب های خود دارند.

اما ممکن است که این سؤال برای متقاضیان عزیز پیش بیاید که بعد از انتخاب کشور کاندا به عنوان مقصد کدام یک از شهرهای کانادا گزینه بهتری برای زندگی خواهد بود از این رو می خواهیم به شهرهای مختلف کانادا بپردازیم و مزایا و معایب زندگی در هر یک از این شهر ها را بگوییم تا شما مهاجران عزیز در نهایت بتوانید از انتخاب خود راضی باشید و مهاجرت موفقی داشته باشید.

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

تورنتو

تورنتو در ردیف بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است. شهر تورنتو بزرگترین شهر کانادا است که در استان انتاریو قرار دارد و این شهر به دلیل اینکه فرهنگ های مختلفی را در خود جای داده است شهر مناسبی برای مهاجرت است چون مردم این شهر به عدالت اجتماعی اهمیت زیادی می دهند و از این رو رفتار خوبی با مهاجر ها دارند.

یکی دیگر از مزایای زندگی در تورنتو برای مهاجران این است که تورنتو بهترین شهر برای سرمایه گذاری است و کارخانه های زیادی در این شهر وجود دارد و مهاجران شانس بالاتری برای یافتن کار دارند.

 یکی از مسائلی که در تورنتو گریبان گیر مهاجران است این است که مجبور هستند هزینه زیادی را بابت مسکن، حمل و تقل و تحصیل برپردازند که از این نظر شهر گرانتری نسبت به سایر شهرهای کانادا است. همچنین باید گفت که هوای تورنتو غالبا سرد و خشک است و دما معمولا بین 8 تا 25 درجه است.

کبک سیتی

زبان رسمی مردم در این شهر به زبان فرانسه است. این شهر به لحاظ اقتصادی و کشاورزی جزو مهمترین شهرهای کانادا است و بهترین محصولات کشاورزی را تولید می کند. همچنین این شهر از نظر آب و هوایی نسبت به دیگر شهرهای کانادا برتری دارد و شهری چهار فصل است به طوری که بهار های کبک سیتی مثل بهشت است.

ونکوور

ونکوور شهری با مساحت 115 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن 675.218 نفر است و در امتداد اقیانوس آرام قرار دارد و کوه ها منظره زیبایی به این شهر کانادایی داده اند، رفتار خوب مردم خونگرم این ناحیه با مهاجران و فرهنگ بالای آنها این شهر را به یکی دیگر از شهرهای خوب کانادا تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که این شهر هم مانند تورنتو شهر گرانی محسوب می شود و مهاجران علاوه بر هزینه هایی که بابت زندگی در تورنتو کرده اند باید نگران هزینه های خوراک و وسایل خانه هم باشند.

این شهر در ماه ژوئیه بهترین آب و هوا را دارد و در ماه های دیگر ممکن است سرد تر یا گرم تر باشد.

کلگری

مساحت شهر کلگری حدود 825.3 کیلومتر مربع است و جمعیتی حدود 1.3 میلیون نفر در استان البرتا قرار دارد. کلگری شهری با تنوع نژادی بالاست و سیستم حمل نقل خوبی دارد و این شهر یکی دیگر از شهر هایی است که مهاجران کانادایی در آن زندگی می کنند. کلگری اصلا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست چون اقتصاد ضعیفی دارد و نسبت به شهرهایی مثل ونکوور و تورنتو شهر گرانتری محسوب می شود.

در این شهر سالانه جشنواره های هنری، غذایی، مد، ادبی، فیلم و جشن های فرهنگی برگزار می شود و که برای علاقمندان این شهر جذابیت به خصوصی دارد.

یکی دیگر از خصوصیات مثبت این شهرآب و هوای فوق‌العاده این شهر است، جالب است بدانید که بیشتر بارش ها در این شهر در فصل تابستان رخ می دهد و دمای آن در سردترین حالت ممکن 7 درجه و در گرمترین حالت ممکن حدود 16 درجه است. همانطور که می بینید شهرهای مختلف کانادا شرایط متفاوتی دارند و شما باید مقصد خود را باتوجه به هدفتان از مهاجرت تعیین کنید.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *