معرفی شرکت مترجمان برتر/Motarjemanebartar company

شرکت مترجمان برتر شاملی تیمی متخصص از مترجمان اکثر زبان ها میباشد.

این شرکت با توجه به نیاز مشتریان ، ارائه ی خدمات ترجمه را برای مردم عزیزمان ممکن ساخته است. بسیاری از سرمایه داران و صاحبان صنعت در جست و جوی فرصتی مناسب برای سرمایه گزاری و همچنین استفاده ی مناسب از سرمایه ی خود هستند.

شرکت مترجمان برتر با ارائه ی خدمات شفاهی ترجمه ، کار را برای مشتریان راحت کرده و تاجران و بازرگانان میتوانند به رراحی با مشتریان برون مرزی خود مکاتبه داشته باشند.

همچنین دانشجویان و دانش آموزان نیز از خدمات این شرکت که تایپ و ترجمه مقالات است بهرمند میشوند، شرکت مترجمان برتر با کادر متخصص خود سعی در پوشش و پاسخ دهی کلی به نیاز های مردم به صورت گسترده میباشد.

شرکت مترجمان برتر حتی این امکان را برای شرکت ها برون مرزی ممکن ساخته که بتوانند خدمات ترجمه را از زبان مبدا خود به زبان مقصد دلخواه دریافت نمایند.

مدیر عامل شرکت مترجمان برتر ( مهندس دانیال شیروانی) خود به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله : انگلیسی،آلمانی،عربی،روسی،ترکی استانبولی و …… مسلط بوده و همین امر باعث شده که مترجمانی که همکاری را با شرکت مترجمان برتر آغاز میکنند، از فیلتر های زیادی عبور کرده و قابل اعتماد باشند.

شرکت مترجمان بر پایه ی علم و دانش بنا شده و تمامی مترجمانی که در این شرکت فعالیت دارند باید سطح علمی بالایی داشته باشند.

بر پایه ی جدیدترین سیاست های شرکت مترجمان برتر، مترجم های این شرکت نه فقط باید سطح زبانی قوی، بلکه باید سطح هوشی بالایی نیز داشته باشند، و در نتیجه مترجم هایی که حتی سطح زبانی خوبی دارند، در صورتی که سطح هوشی بالایی نداشته باشند، جایی در این شرکت ندارند و این امر خود نوعی اعتبار برای شرکت مترجمان برتر میباشد.

شرکت مترجمان برتر سعی در ایجادی فضایی مطمئن برای انجام تمامی ترجمه های کتبی و شفاهی میباشد، و این امر را با مدیریت قوی و تقسیم دقیق کار ها بر روی نیرو های انسانی ممکن ساخته.

این شرکت از نظر ساختاری از 3 مدیر عامل و بیش از 50 مترجم تشکیل شده است

مدیر عامل وظیفه ی تسلط کامل بر امور مدیران و مترجمان را دارا میباشد

مدیر اجرایی وظیفه ی بررسی و کنترل و پخش پروژه های ترجمه را دارا میباشد

و مدیر منابع انسانی وظیفه ی جذب نیرو های انسانی جدید و همچنین غربالگری نیرو های موجود را دارا میباشد.

و همچنین مترجمان برتر این شرکت که به دلیل دارا بودن سطح هوشی و زبانی بالا، عنوان برتر را به خود اختصاص داده اند.

امیداوریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *