دفتر ترجمه غرب تهران

دفتر ترجمه غرب تهران، دارالترجمه رسمی با تحویل فوری

تهران به عنوان پایتخت مهم ترین شهر به لحاظ ارتباطات بین المللی در ایران محسوب می شود. دارالترجمه ها و دفاتر ترجمه بسیاری در تهران وجود دارد که با برداشتن مانع زبانی به حفظ این ارتباط کمک شایانی می کند.

یکی از این ارائه کنندگان خدمات زبانی، مجموعه مترجمان برتر است که یک دفتر ترجمه در غرب تهران است. در این مقاله به ویژگی های یک دارالترجمه حرفه ای همچون این مجموعه اشاره می کنیم.

دفتر ترجمه غرب تهران

سرعت در انجام پروژه ها

بعضی پروژه های ترجمه باید در زمان خاص آماده شوند. در واقعا مهلت انجام آن ها محدود است. سیستم مدیریت پروژه یک دارالترجمه حرفه ای در این مورد تصمیم می گیرد که: پروژه را به یک مترجم سریع واگذار کند یا اینکه آن را بین مترجم های مختلف تقسیم کند.

انجام به موقع پروژه ها یعنی احترام به وقت و نظر مشتری. مجموعه مترجمان برتر که یک دفتر ترجمه در غرب تهران است، همیشه این فاکتور مشتری را مد نظر دارد.

در این مجموعه، همواره تلاش می شود که پروژه های مشتریان به موقع به دست آنان برسد. با این حال اگر پروژه هایی مانند ترجمه های رسمی به زمان بیشتری نیاز داشته باشند، این مورد به اطلاع مشتری خواهد رسید.

 

انواع مختلف خدمات

دارالترجمه های حرفه ای بازه گسترده ای از خدمات را جدا از خدمات ترجمه متنی ارائه می کنند.

این مجموعه به عنوان یک دفتر ترجمه در غرب تهران خدمات مختلف زبانی همچون، ویراستاری، پارافرایز، اعزام مترجم همزمان، تولید محتوا به زبان های مختلف، ترجمه وبسایت، صداگذاری، ساخت زیرنویس فیلم و سریال و خدمات مختلف دیگر را نیز ارائه می کند.

تمامی خدمات گفته شده توسط متخصصین و افراد مجرب همان حیطه انجام می شود. مهم ترین ویژگی یک دارالترجمه حرفه ای، دسترسی آن به تیم قوی مجریان پروژه است که به نرم افزارهای مختلف تسلط داشته و مهارت های مختلفی دارند.

 

پشتیبانی از زبان های مختلف

بیشتر دارالترجمه ها صرفا یک یا دو زبان را پوشش می دهند. اما دفتر ترجمه مترجمان برتر در غرب تهران می تواند خدمات ترجمه زبان های مختلف اروپایی و آسیایی را به مشتریان ارائه کند. این زبان ها عبارت اند از: انگلیسی، فرانسه، ترکی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، عربی، چینی، ژاپنی، کره ای، هندی، اردو و زبان های دیگر.

 

هزینه مناسب

اولین فاکتوری که مشتری برای مقایسه خدمات مختلف به آن دقت می کند، قیمت و هزینه خدمات است. نرخ خدمات مختلف به لحاظ سختی کار تغییر می کند. از جمله عواملی که روی سختی کار تاثیر گذار است، تخصصی بودن ترجمه، حجم پروژه و میزان سرعت انجام آن است. اما برای مجموعه مترجمان برتر هزینه در اولویت نیست.

این مجموعه به عنوان یک دفتر ترجمه در غرب تهران همواره تلاش دارد هزینه خدمات خود را متناسب با کیفیتی که ارائه می دهد نگه داشته و مهم ترین هدف آن حفظ مشتریان است.

 

کیفیت ترجمه

یکی از راه هایی که دارالترجمه های قوی برای حفظ کیفیت خود برمی گزینند، ویرایش فنی و زبانی ترجمه پس از انجام آن توسط مترجم است.

دفتر ترجمه مترجمان برتر نیز این قاعده را پیش گرفته و تمامی پروژه ها را پس از انجام به ویراستار حرفه ای ارجاع می دهد. در طی فرآیند ویرایش، ویراستار اطمینان حاصل می کند که در متن غلط املایی، نگارشی، نقطه گذاری، غلط معنایی و اصلاحی وجود نداشته باشد.

 

این دفتر ترجمه در غرب تهران به واسطه بازبینی توسط ویراستار، پروژه های انجام شده را به لحاظ کیفیت تضمین می کند. این فرآیند بازبینی موجب می شود نتیجه ای که به دست مشتری می رسد فاقد غلط ها و اشتباهات سهوی باشد.

ترجمه رسمی

یکی از مهم ترین نیازهای افراد، ترجمه رسمی است. این نوع خدمات مختص زمانی که اسناد و مدارک دولتی برای بررسی طرف خارجی مورد تایید دستگاه قضایی قرار می گیرند.

این اسناد و مدارک عبارت اند از: مدارک دانشگاهی مانند لیسانس و فوق لیسانس، مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی، و مدارک ثبتی همچون سند ملکی. یکی از مهم خدمات دفتر ترجمه مترجمان برتر در غرب تهران، خدمات ترجمه رسمی زبان های مختلف است.

 

مجموعه مترجمان برتر یک دفتر ترجمه حرفه ایست که خدمات مختلف زبانی از جمله ترجمه و تولید محتوا را به مشتریان خود ارائه می کند. این دفتر با داشتن تیمی مجرب و متخصص از زبان های مختلف است که خدمات ترجمه متون رسمی و غیر رسمی و همچنین خدمات ترجمه همزمان را ارائه می کنند.

 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات دفتر ترجمه مترجمان برتر در غرب تهران با شماره تلفن های زیر تماس گرفته یا از طریق تلگرام و واتساپ پیغام بگذارید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران-حکیم غرب-شهرک اندیشه شمالی-کوچه جانثار-پلاک ۱-واحد ۱۱ درب سمت راست-شرکت مترجمان برتر – شماره تلفن:  09133433259 – 02144117604

به این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان 0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *